AGENTURY WIN-WIN NETWORK DOSTÁVALY CERTIFIKÁTY.

2. října 2014 se při setkání ředitelů agentur win-win network rozdávaly certifikáty za úspěšné absolvování soft skills a marketingových školení. Celkem se školení zúčastnilo 52 lidí z týmu win-win network.

CERTIFIKÁT za úspěšné absolvování školení TVORBA MARCOM STRATEGIE ANEB JAK PODPOŘIT KLIENTOVI JEHO PRODEJE
CERTIFIKÁT za úspěšné absolvování školení PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI ANEB JAK UMĚT PRODAT MYŠLENKU
CERTIFIKÁT za úspěšné absolvování školení OBCHODNÍ JEDNÁNÍ ANEB JAK POROZUMĚT POTŘEBÁM KLIENTA


WIN-WIN NETWORK USPOŘÁDALA ODBORNOU MARKETINGOVOU KONFERENCI, KTERÁ PROBĚHLA V PRAZE A OLOMOUCI.

Téměř 200 posluchačů navštívilo konferenci "O sbližování", kterou pořádal win-win network v pražském Impact Hubu (březen 2014) a olomouckém RCO (duben 2014).

Konferenci moderovali Naďa Šolcová (Coach, Managing Director win-win institute) a Tomáš Jindříšek (Managing Partner agentury Dark Side, jedné z agentur win-win network)
Naďa Šolcová představila hlavní výhody win-win network pro klienty.
Jan Dobiáš (Group Marketing and Communications Director ve společnosti AAA Auto) hovořil o efektivitě propojení obchodního a marketingového týmu.
Jan Matoušek (majitel společnosti Data Mind) ukázal možnosti a obchodní příležitosti při správném využívání dat o zákaznících
Ivan Petrův (zakladatel značky Brašnářství Tlustý) představil příběh své firmy, který je inspirací pro většinu menších firem. Představil zajímavé a efektivní propojení komunikace na facebooku s reálnými objednávkami a návštěvami zákazníků v brašnářské dílně.
Radek Sechovec (Generální ředitel pobočkové sítě Evropa realitní kancelář) hovořil o tom, jak koordinují marketing při 32 frančízách.
Soňa Keppertová (obchodní ředitelka VLP) dala nahlédnout do kampaně " Česko vítá jaro", která byla úspěšná i díky přizpůsobení jednotlivým regionům
Monika Kušková- Čorňáková (ředitelka agentury WEST MEDIA) a Milan Choulík (senior account manager agentury WEST MEDIA) představili aktivity, které stojí za opakovaným úspěchem DinoParků. Tím je více než milion návštěvníků každý rok.
Michal Buzek (ředitel agentury Elset) a Míra Zavoral (projektový manažer agentury Elset) hovořili o kampani Fresh pasta, která měla výborné obchodní výsledky.
Radovan Dostálek (Managing Director agentury NOESIS) představil úspěšný a již několikrát oceněný projekt "Brána do Čech aneb Krásu hledejte doma".
Ivo Novotný (ředitel Agentury XY) se ve své prezentaci zaměřil na tipy, které dělají eventy úspěšné a dlouho nezapomenutelné.
Tomáš Jindříšek (Managing Partner agentury Dark Side) ukázal na případových studiích řadu možností, jak dnes využít internet a dobře jej propojit s ostatní komunikací.
Tomáš Bojda (ředitel agentury seventy7) hovořil o efektivní komunikaci se zákazníky a významu obsahu sdělení, který zákazníkům přinášíme.
Na závěr konference se posluchačům představil společně rozvojový tým win-win network a majitelé agentur sítě.


Copyright © win-win institute s.r.o.