WIN-WIN NETWORK JE TVOŘEN ROZVOJOVÝM TÝMEM A ČLENSKÝMI AGENTURAMI.

Rozvojový tým se směrem ke klientům podílí společně s agenturami na business konzultacích, tvorbě strategií a koordinaci projektů v rámci sítě.
Pro všechny agentury sítě zajišťuje vzdělávání v oblasti marketingových trendů a soft skills, podporu spolupráce agentur navzájem a podílí se na práci pro jednotlivé klienty agentur.

Členské agentury zajišťují komplexní marketingové služby, podle potřeby klienta regionálně odlišné nebo naopak s garancí regionální jednotnosti.

Dohromady je pro klienty připraven tým s kapacitou 200 profesionálů.

ROZVOJOVÝ TÝM WIN-WIN NETWORK

NAĎA ŠOLCOVÁ, COACH, MANAGING DIRECTOR

"Věřím ve velmi silný potenciál celého týmu naší sítě. Snoubí se v něm nejen velké zkušenosti z marketingu a vedení lidí, ale také z podnikání. Právě tato kombinace umožňuje pro klienty navrhovat a realizovat aktivity, které budou skutečně podporovat klientův prodej."
Naďa ŠolcováCurriculum vitae
  • Certifikát z akreditovaného výcviku koučů (akreditace u ČAKO a ICF), QED Group (2014)
  • Managing Director win-win network (od 2013)
  • Osvědčení z Výcviku koučů NVC, ČNP Consulting (2012)
  • Certifikát z akreditovaného Výcviku koučů (akreditace ČAKO), ČNP Consulting (2011)
  • Hlavní trenér softskills programu, 4towin.com (od 2009)
  • Autor a lektor marketingového programu ogilvyinstitute.com (od 2007)
  • Managing Director win-win institute, s.r.o. (od 2007)
  • Managing Director OgilvyOne ČR (2001 - 2005), v tomto období se OgilvyOne ČR stala mezi téměř 170 pobočkami celosvětové sítě nejlépe hodnocenou pobočkou podle hodnotícího programu Five Star Agency (kategorie hodnocení agentury: efektivita, spokojení klienti, loajální zaměstnanci, know-how, konkurence-schopnost)
  • Titul diplomovaný direct markerér - Dip DM, The Institute of Direct Marketing London (2002)
  • Certifikát Key Account Management Academy, Mercuri International (2001)

Vybrané projekty
  • Vize a strategie frančízové sítě Evropa realitní kancelář
  • Launch značky Zentiva jak v ATL tak BTL komunikaci
  • Dlouhodobá strategie programů: Benefit Program, Huggies Club
  • Kampaň na podporu prodeje vozů Ford oceněná zlatou Effie
  • B2B akviziční strategie a komunikace eBanky

Copyright © win-win institute s.r.o.